Skönt med vinst och man ser ju att det finns bra grejjer att bygga vidare på. Men börjar bli trött på att BP alltid ser ut som det gör. Varför får motståndarna bara kliva in i zon och parkera. Inte en enda gång stoppar vi utanför eller nära blå.
Leksand öppnar med två raka vinster. Det trodde jag inte. Men luften går snart ur den hästen.
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer
Leksand öppnar med två raka vinster. Det trodde jag inte. Men luften går snart ur den hästen.