1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614997 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 2904436

Sv: Timrå IK - Växjö Lakers 2025-09-18
Labban: Växjös anfall jämfört med våra är som natt och dag. Dom tar sig in i zonen hur lätt som helst. Fort går det också. Medans vi dumpar puck nästan varje gång. Varför klarar vi inte av det lika lätt? Spelidé?

Svarskommentarer

Sv: Timrå IK - Växjö Lakers 2025-09-18
Smörgåsen : Framförallt ser jag det som att de har lurigare forwards som snirklar sig igenom vårt stillastående försvar genom att åka S genom mittzon.. Växjös backar är lite rörligare också vilket lätt stöter bort våra enkelspåriga anfall. Säger dock inte att Växjö är bra på något sätt, överlag tycker jag vi var bättre men det är främst pga att vi hade bra energinivå

Sv: Silly Season 2026-27
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.

Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer