Synct: En liten repris av LHC matchen tycker jag. Svag första period (men mkt bättre än mot LHC). En stark andra period och i tredje så stänger vi ner Växjö helt och hållet. Har vi någon säsong i närtid kunnat stänga ner en match? Inte vad jag kommer ihåg. Väldigt betryggande att se =)
Och väldigt kul att se alla ungtuppar ta för sig och dessutom leverera. Lätt att glömma bort Forsmark här pga att han spelar som en senior men han är lika gammal som Sundin exempelvis (21 år).
Timrå-spelare draftad! William Sörbrand blir draftad av Chicago. I 7:e rundan, precis som Zetterberg blev en gång. Ingen press bara, men William får gärna gå i Zätas fotspår och bli ungefär lika bra...
Och väldigt kul att se alla ungtuppar ta för sig och dessutom leverera. Lätt att glömma bort Forsmark här pga att han spelar som en senior men han är lika gammal som Sundin exempelvis (21 år).