Rip Kirby: förväntar mig ingen vinst egentligen på så sätt..även om man alltid hoppas .. däremot har jag som krav och förväntan att Timrå gör en bra match. Att man är disciplinerade och tvingar Färjestad att jobba hårt om de skall ha någon poäng.. Orkar inte med ifall man går ut i första och spelar som yrahöns och ge bort alla tre poäng nästan gratis redan i första perren..
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer
Orkar inte med ifall man går ut i första och spelar som yrahöns och ge bort alla tre poäng nästan gratis redan i första perren..