1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614988 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 2905577

Sv: Apropå nånting...
Kerstin_k: Det är vetenskapligt bevisat att Timrå ALLTID blir förfördelade av domarna och i synnerhet mot lag som FBK. Vi får som bäst en nästan rättvis bedömning när det kommer till matcher i övrigt. Dvs om vi spelar hemma inför fullsatta läktare, är ett topplag och möter ett bottenlag. Då k a n det osannolika inträffa att domarna hittar en nivå som nästan innebär att vi får samma förutsättningar som motståndarna. Nästan. Men icke mot FBK, där är alltid förhållandet extremt åt motsatt håll.
Jag har snart doktorerat i ämnet så jag vet 🧑‍🎓

Svarskommentarer

Sv: Apropå nånting...
steveroper: En förhoppning är att domarna kan bli lätt förvirrade idag . Tommy har ju som bekant tränat FBK en gång i tiden o de kan röra till det i fallet vem dom ska favorisera

Sv: Silly Season 2026-27
Pucken:
Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer