-Sputnik-: jag tar Boyce alla dar i veckan före Levinsson och Westfält. Dom får allt visa lite framfötter om de vill ha en plats i startuppställningen.
Sanyet: Ok. Njae, jag må ha mina synpunkter kring Westfält. Men det har med grunderna att vara en ledande spetsspelare att göra.
Westfält är en helt annan kaliber än Boyce, vad gäller att spela för samma roll i en 4:e kedja. Hur mycket man än gillar Boyce, så måste man lägga känslorna åt sidan.
Timrå-spelare draftad! William Sörbrand blir draftad av Chicago. I 7e rundan, precis som Zetterberg blev en gång. Ingen press bara, men William får gärna gå i Zätas fotspår och bli ungefär lika bra...