för oss som suttit tyst medan olycks korparna här inne avlöst varandra om hur svaga vi kommer va i år o hur försäsongen kommer spegla ordinarie säsong börjar det här bli rätt så underhållande 😅
SKRIDSKOSKENAN: Nubbens värvningsstrategi funkade bara förr, Dahlén suger, Juel ska stå, bättre när Marklund skötte försvarsspelet osv osv. Det är ju toppen med jinxar, nu är det bara hoppas att grabbarna fortsätter på inslagen väg så kanske vi slipper kvala till våren 😁
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer