Labban: Det är ju ett rätt angenämt lyxproblem. Jag tänker att det blir bra att låta Sheriffen matchas in långsamt och hitta sin form, så att han slipper klocka 30 minuter i sin första match som tidigare år. ☺️
Det är skönt att se att Timrå har ett LAG i år och spelar som ett LAG. Tackar för förvärven och tackar för Samuelssons taktiska klokheter. Sjukt imponerad så här långt.
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer