Jåkkinen: Ser faktiskt gärna att Juel står nästa! Framförallt för att bryta trenden lite i att låta en målis stå tills han är slut mentalt och byts ut efter en förlust. Istället för att gå av och komma tillbaks med bra känsla!
Och sen, Jadu hoppas man varit med och bidragit till att jinxa igång vårat BP och försvarsspel. 🤪 För nånting drastiskt verkar ha hänt från försäsong och Leksandmatchen, ja eller från period 2 i LHC. Där vi inte var med alls den 1:a perioden.
Samuelsson verkar just nu, vara bra på att trycka på rätt knappar när han ser saker som inte fungerar.
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
Istället för att gå av och komma tillbaks med bra känsla!
Och sen, Jadu hoppas man varit med och bidragit till att jinxa igång vårat BP och försvarsspel. 🤪
För nånting drastiskt verkar ha hänt från försäsong och Leksandmatchen, ja eller från period 2 i LHC. Där vi inte var med alls den 1:a perioden.
Samuelsson verkar just nu, vara bra på att trycka på rätt knappar när han ser saker som inte fungerar.