{10774}: Jo och jag sa väl senast igår att Didde kanske blir den som får stå åt sidan när Svensson är tillbaks. Jag får nog backa på den med. Han är ju kanske inte den bästa med pucken. Men stenhård framför mål och bra att ha när man vill stänga ner en match.
Lutar åt Pilö här och nu. Även om han inte gör bort sig på nått sätt heller. Delikat problem var ordet sa Bull.
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
Han är ju kanske inte den bästa med pucken. Men stenhård framför mål och bra att ha när man vill stänga ner en match.
Lutar åt Pilö här och nu. Även om han inte gör bort sig på nått sätt heller. Delikat problem var ordet sa Bull.