Söderöver: de ja hör från några med lite insyn är att de är en jävla stämning inom laget just nu. asså inte bara för att vi satt 3 raka utan att gruppen går jävligt bra ihop . övertygad över att de är mycket ts förtjänst som är lugn o trygg.
sen hjälps de väl av att alla pratar samma språk o att vi är rätt homogena men ändå 😅
Timrå-spelare draftad! William Sörbrand blir draftad av Chicago. I 7e rundan, precis som Zetterberg blev en gång. Ingen press bara, men William får gärna gå i Zätas fotspår och bli ungefär lika bra...
sen hjälps de väl av att alla pratar samma språk o att vi är rätt homogena men ändå 😅