bar mofftak: Fan va skönt med 3 poäng. Om Växjö tredje kändes fröjdig var detta icke så bra. Dock sjukt hur de kommer undan med den 5:an. Idag hade vi flytet med oss. Behövs en nivå till mot Surgården på lördag.
Ahpl: Vi har verkligen inte domaren med oss, vi skulle haft 5 min PP där och matchen hade varit död och slut. Sen finns det grejer vi inte gör så bra i tredje, vi får inte alls stopp på hv71 i mittzon, dom tog sig väldigt enkelt in i zon. Sen att vi vinner utan att göra en solid insats, det är taget alla dagar i veckan.
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer