Topplagsbeteende ändå att vinna denna när vi spelar halvdant. Så skönt att ett mål som Strömbergs bara kan leta sig in, att vi spelar kasst och Dahlen bara kliver in och nyper dit den från ingenstans spelmässigt. Att vi får den där ytterst lilla marginalen att pucken touchar Jackes arm ut istället för i mål i slutet.
Går liksom och väntar på att det ska bli normalt jävligt igen
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer