Söderöver: Såg också klart matchen i efterhand nyss.
Vi är mycket stabila just nu. Bra försvarsspel samt målvaktsspel överlag. Hardegård vilken härförare han är. Asviktog för oss i år. Löjligt viktig. Resten höjer sig också spelar enkelt och går på kropp.
Lander är den härförare och kapten som vi önskat i flera år han ska vara. Så roligt! Mål idag och bud på mer. Genborg åker och smäller och Dahlen gör mål i PP.
Får vi vara skadefria vågar jag nästan lova att vi indviker kval även om det är tidigt än. Det kan räcka till slutspel och riktigt långt. Men vi tar en match i taget som Lander sa efter matchen. Nu närmast Djurgården borta på lördag.
Det ser bra ut Timråvänner. Ikväll firar vi en ny vinsy och topp 3 placering. 12p av 15 möjliga.
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
Vi är mycket stabila just nu. Bra försvarsspel samt målvaktsspel överlag. Hardegård vilken härförare han är. Asviktog för oss i år. Löjligt viktig. Resten höjer sig också spelar enkelt och går på kropp.
Lander är den härförare och kapten som vi önskat i flera år han ska vara. Så roligt! Mål idag och bud på mer. Genborg åker och smäller och Dahlen gör mål i PP.
Får vi vara skadefria vågar jag nästan lova att vi indviker kval även om det är tidigt än. Det kan räcka till slutspel och riktigt långt. Men vi tar en match i taget som Lander sa efter matchen. Nu närmast Djurgården borta på lördag.
Det ser bra ut Timråvänner. Ikväll firar vi en ny vinsy och topp 3 placering. 12p av 15 möjliga.