Eftersom det fortfarande går att läsa under supporterklubbens verksamhetsberättelse vill jag fråga: Hur går det med den tänkta lokalen som ni hyrde som sedemera skulle bli en lokal för supporterklubbens medlemmar? Är den klar? Här har ni världens chans att ingjuta lite seriositet bland de som tvivlar på sitt medlemsskap (typ TITAN och jag med flera).
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer
Här har ni världens chans att ingjuta lite seriositet bland de som tvivlar på sitt medlemsskap (typ TITAN och jag med flera).