RunarUp: Vi spelar fysiskt och rejält, men slarvar lite med passningarna. Jag tycker återigen att 28 ser lite loj ut. Lite mer fokus och skridskoåkning så kan det gå vägen.
Woody Jokinen: Jo nr 28 kommer få svårt att behålla en plats om han inte höjer sig. Går för långsamt i tanke på defensivt och offensivt! Som att han tror han har massa tid som inte finns.
Timrå-spelare draftad! William Sörbrand blir draftad av Chicago. I 7e rundan, precis som Zetterberg blev en gång. Ingen press bara, men William får gärna gå i Zätas fotspår och bli ungefär lika bra...