Smokey: Jag är också rätt less på kommentatorn. Han är sjukt nöjd. Vi har en som kan göra mål åtminstone, men annars tycker jag att vi ser oerhört tröttkörda ut. Inte alls samma energi och vilja i dag.
Woody Jokinen: Påminner om förra matchen mot HV71 tycker jag. Skillnaden är att Djurgården är bättre än HV71 och det är svårt att vinna om vi spelar på 75%
Timrå-spelare draftad! William Sörbrand blir draftad av Chicago. I 7:e rundan, precis som Zetterberg blev en gång. Ingen press bara, men William får gärna gå i Zätas fotspår och bli ungefär lika bra...