"– Vi sitter i en ganska lyxig situation på forwardssidan, där har vi 13 kontrakt till nästa säsong. Det är klart att det kanske blir något nytt, men vi har framför allt fokus på baksidan, säger Nubben"
Jag hoppas Nubben tittar på backsidan och inte är en pervers gubbe som tittar på baksidan på spelarna...
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.
Jag hoppas Nubben tittar på backsidan och inte är en pervers gubbe som tittar på baksidan på spelarna...