Kerstin_k: Grejen är ju att Hartmann har ett hyffsat skott. Vilket även Dahlén ville lyfta fram i ett Domustrappan avsnitt nyligen. Dags att vaska om i PP nu.
Annars är börjar det bli lite som jag befarat inför säsongen. Vi kommer få slita många gånger för att göra våra mål. Då vi saknar lite spets överlag.
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer
Vilket även Dahlén ville lyfta fram i ett Domustrappan avsnitt nyligen.
Dags att vaska om i PP nu.
Annars är börjar det bli lite som jag befarat inför säsongen. Vi kommer få slita många gånger för att göra våra mål. Då vi saknar lite spets överlag.