Patrick Polly: min åsikt är jätte super bra - juel bra - hartmann didde svensson ok - westfält levinsson (bara för målet tkr inte han va bra annars) nässen lander genborg forsmark sundin wedin heikkinen
resten tycker ja antingen va helt osynliga eller inte kom upp i nivå . en som jag inte såg många rätt ifrån va boyce de liksom slarvades med varenda puck.
Smörgåsen : Littles läge är väl lite som att sent bli påtvingad att hosta en påkostad nyårsmiddag när alla butiker förutom bensinmacken har stängt. Och när han åker till macken så visar det sig att han inte är ensam om att vara ... | Läs mer
jätte super bra - juel
bra - hartmann didde svensson
ok - westfält levinsson (bara för målet tkr inte han va bra annars) nässen lander genborg forsmark sundin wedin heikkinen
resten tycker ja antingen va helt osynliga eller inte kom upp i nivå . en som jag inte såg många rätt ifrån va boyce de liksom slarvades med varenda puck.