1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614988 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 2912843

Sv: Brynäs IF - Timrå IK 2025-10-02
Labban: Jag tycker att det går att leda insatserna mot FBK och Växjö mot vår trubbighet.

Vi levde på mycket energi, men körde en väldigt kompakt hockey där vi gjorde få mål. Vi får slita rätt mycket för våra mål helt enkelt.

Känslan är att vi inte kommer föra många matcher denna säsong. Vi har ju varit ett av de bättre lagen att släppa till få målchanser. Men också bland de sämsta i klassen på att skapa framåt.

Jag var helt säker på att vi skulle slippa kval. Men just nu vet jag inte längre..

Att Nubben inte fått fullträff på knappt en forwardsvärvning än så länge(förutom möjligtvis Genborg). Det oroar rätt mycket.
Sen 3 år på både Westfält och Lilja...

Sv: Silly Season 2026-27
Pucken:
Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer