Söderöver: Det går ju faktiskt att inte hålla med någon UTAN att vara otrevlig som satan.. Eftersom att smällen träffar enbart huvudet så är det ju solklart matchstraff enligt regelboken. Däremot ser den inte så allvarlig ut varken skademässigt och är heller inte jätteful egentligen, bara riktigt dålig timing av Ölund.
Lite godare ton än så kan vi väl försöka ha i boken.
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
Det går ju faktiskt att inte hålla med någon UTAN att vara otrevlig som satan..
Eftersom att smällen träffar enbart huvudet så är det ju solklart matchstraff enligt regelboken. Däremot ser den inte så allvarlig ut varken skademässigt och är heller inte jätteful egentligen, bara riktigt dålig timing av Ölund.
Lite godare ton än så kan vi väl försöka ha i boken.