Jag skulle jättegärna vilja att du förklarar lite mer om vad för krämpor som uppstår framöver i Timrås trupp.
Du har visat en utomordentlig känsla för det!
Jag ber innerligt om ursäkt för att jag uppfattade det som konfrontativt från dig att komma till Timrå IKs supporterforum och förklara att inget av det som dömdes i matchen var rätt uppfattat!
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
Du är fantastisk.
Jag skulle jättegärna vilja att du förklarar lite mer om vad för krämpor som uppstår framöver i Timrås trupp.
Du har visat en utomordentlig känsla för det!
Jag ber innerligt om ursäkt för att jag uppfattade det som konfrontativt från dig att komma till Timrå IKs supporterforum och förklara att inget av det som dömdes i matchen var rätt uppfattat!
Ge mig mer viktiga fakta snälla du!