Fast det hade vi i vinstmatcherna (förutom mot HV) trots avsaknaden av Hållander och Kapanen. Då hade vi ett mer samlat uppspel genom mittzon och kom brett och hade förmågan att komma samlat in i anfallszonen. Nu har vi återgått till dump and chase igen och det ogillas skarpt.
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
Fast det hade vi i vinstmatcherna (förutom mot HV) trots avsaknaden av Hållander och Kapanen. Då hade vi ett mer samlat uppspel genom mittzon och kom brett och hade förmågan att komma samlat in i anfallszonen. Nu har vi återgått till dump and chase igen och det ogillas skarpt.