Joslan00: Jag tror minst på poäng idag. Det känns som att får Tommy ihop det som han pratade om efter matchen senast så blir det bra.
Alla måste köpa in på att man behöver jobba även utan puck & framförallt spela för varandra. Vi har inte råd med att man släpper lite sköna no look pass rakt i gapet på motståndarna, oavsett vilka vi möter.
Pass med adress, 100% i alla närkamper & jobba klart alla situationer så ger vi oss själva rätt förutsättningar för att vinna.
Smörgåsen : Littles läge är väl lite som att sent bli påtvingad att hosta en påkostad nyårsmiddag när alla butiker förutom bensinmacken har stängt. Och när han åker till macken så visar det sig att han inte är ensam om att vara ... | Läs mer
Alla måste köpa in på att man behöver jobba även utan puck & framförallt spela för varandra. Vi har inte råd med att man släpper lite sköna no look pass rakt i gapet på motståndarna, oavsett vilka vi möter.
Pass med adress, 100% i alla närkamper & jobba klart alla situationer så ger vi oss själva rätt förutsättningar för att vinna.