1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614997 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 2914726

Sv: Timrå IK - Luleå HF 2025-10-04
Smörgåsen : nu känns det dock svårt att tycka illa om hemvändare som brinner för klubben, men möjligtvis en kontraktsförlängning med lägre lön och spel lägre ner i hierarkin så vi kan värva en riktig förstacenter istället.

Svarskommentarer

Sv: Timrå IK - Luleå HF 2025-10-04
BlackBay: Lilja 2-1 i PP! Så viktigt

Sv: Timrå IK - Luleå HF 2025-10-04
BlackBay: Vad ska EP göra för nytta längre ner i Hierarkin? Han är ju ingen brunkare direkt. Hade blivit ännu mer menlös i en sån roll. Han är en offensiv spelare som passerat sin peak med råge. Jag hoppas verkligen inte att han blir kvar. Synd som fan att behöva tycka det dock.

Sv: Silly Season 2026-27
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.

Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer