1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614848 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 2914953

Sv: Timrå IK - Luleå HF 2025-10-04
josha840: Ville absolut inte ta nått ifrån Genborg, snarare tvärtom, där har vi hittat ett guldkorn. Riktigt grym matchen igenom, med bra balans, fysik och kaxighet.

Men det jag ville säga lite är att vi är rätt beroende av Dahlén i det offensiva spelet överlag. Vilket är lite oroande på sikt, att vi skall behöva vara så beroende av en enskild spelare.

Därav att fler måste börja steppa fram i målprotokoll och poängproduktion. Det gäller ju inte bara nyförvärven. Utan även en sån som Wedda.

Svarskommentarer

Sv: Timrå IK - Luleå HF 2025-10-04
-Sputnik-: absolut, jag köper det!

Sv: Silly Season 2026-27
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.