1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614816 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 2915066

Sv: Timrå IK - Luleå HF 2025-10-04
Tom Topp: "huvudet under armen"..var väl en del av Jokinen "in your face hockey"?.. en hockey som resulterade i citat som "boys against men". Trots att vi hadde spelare som både spelat NHL,KHL samt mängder med landskamper .Förstår att det inte är så kul att spela hockey då .😏

Svarskommentarer

Sv: Timrå IK - Luleå HF 2025-10-04
Karlsson74: Jokinen var färgstark och skapade rubriker, men hans hockeyfilosofi var ganska naiv. Farbror Dalton känns liite smartare!

Sv: Timrå IK - Luleå HF 2025-10-04
Karlsson74: Tror inte heller HIFK tycker det är så kul som ligger sist i Sm-Liiga. Hehe

Sv: Silly Season 2026-27
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.