1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614819 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 2915105

Sv: Timrå IK - Luleå HF 2025-10-04
SKRIDSKOSKENAN: Jag lyfte redan Heikkinen i DIF matchen just pga sådana saker som du nämner. Han har varit bättre än vad som skrivits här tycker jag. Han gör mkt bra saker även utan puck. Återigen en bra insats av honom, tror det blir bra att sätta honom med Wedin då vi får mer ut av bådas fart där.

Genborg med Dahlén tror jag också kan bli bra.

Tycker för övrigt att Pääjärvi lyfte sig 2 nivåer i denna match jmf med senaste matcherna!

Svarskommentarer

Sv: Timrå IK - Luleå HF 2025-10-04
Patrick Polly: Håller med om Pääjärvi. Han behöver läsa här på Hockey snack så han ser våra förväntningar på honom😄 för igår var han bra

Sv: Silly Season 2026-27
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.