SKRIDSKOSKENAN: Äntligen CHL uppehåll, frågan är om man ska åka till Gävle för att se Norges stolthet Storhamar live eller om man ska borra ner sig i soffan och se Bremerhaven - Luleå på tvn
Rallarn: i år är ja faktiskt tacksam över chl 😁 brynäs luleå o frölunda är med o de sista 2 av dom lagen behöver är extra matcher med mindre vila samt risk för skador . frölunda har så brett lag o går så bra så för dom spelar de nog inte så stor roll
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer