Tom Topp: frågan är varför man inte lånar ut ? är man så övertygad att de inte kommer bli nått utfall på han eller vill man stärka a-laget med värvning o måste vända på varje krona?
Tom Topp: Det stämmer bra och spel på försäsongen, om än i ett SHL-lag, gör inte en spelare per automatik till en SHL-back, vilket vissa medier velat framställa det som. En otroligt märklig och bristfällig analytisk förmåga om du frågar mig.
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer