Labban: Jo jag vet, Hållander kan man glömma, men ändå hoppas att han vänder hem med ett par år på toppnivå kvar i kroppen. 🙏
Lundmark vore ju ändå trevligt som du säger. Och absolut en sådan som man kan bygga en stomme kring. Förhoppningsvis så hann han bygga upp en kärlek för Timrå på den korta sejour han var här.
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer
Lundmark vore ju ändå trevligt som du säger. Och absolut en sådan som man kan bygga en stomme kring. Förhoppningsvis så hann han bygga upp en kärlek för Timrå på den korta sejour han var här.