Heffners: Det är ju en liiiiiiiten skillnad på "gammalt groll" (och sprida en massa anti-vaxxliknande konspirationsteorier) och att inte vara nöjd men inte lägga någon skuld på klubben. Eller hur?
Nämen alltså? man blir ju så jäkla less. En del klarar ju inte ens av att höra nåt som inte passar in i deras lilla världsbild. Så fort nån tycker annorlunda, då ska det tystas eller viftas bort. Trött blir man. För kan du bara lyssna på det som bekräftar det du redan tycker, då säger det mer om din litenhet än om nån annans fel.
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer