Att vi tappar Harde är ett stort avbräck absolut, men det är väl inte så att vi står och faller med honom? (Käften Cobbel din jinxare)
Tänker att vi borde kunna klara av att rulla på de matcher han är borta utan att det blir kaos.katastrof och elände, eller blottar jag min bristande förståelse för spelare nu?
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
Tänker att vi borde kunna klara av att rulla på de matcher han är borta utan att det blir kaos.katastrof och elände, eller blottar jag min bristande förståelse för spelare nu?