1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614989 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 2916246

Sv: Apropå nånting...
Rico01: Ne, det var väl ganska uppenbart att Ollonet inte hade många idéer i sin playbook. Men en duktig säljare det var han, det måste vi faktiskt ge honom.

Tyvärr så var det ett luftslott han sålde (sig själv som coach dvs).

Svarskommentarer

Sv: Apropå nånting...
I en intervju med Eddie Genborg i ST blir man ju återigen redigt jävla förbannad på den slöhet och oprofessionalitet som Timrå IK visar upp. Se bara här:

"Eddie Genborg är nybliven Sundsvallsbo. Det märks, inte minst vid hans lägenhetsdörr.

”Näkyvä”, står det vid dörren.

– De har inte hunnit ändra det. De är inte så snabba här, säger Genborg och kliver in."

Kom förihelvete in i matchen nån jävla gång!!1!!

Sv: Silly Season 2026-27
Pucken:
Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer