Rip Kirby: Tycker du Nubben ska agera fastighetsägare och byta namn i trapphusen eller vad menar du?
Timrå IK har massvis med förbättringsområden, detta är knappast ett av dem. Så oerhört trött på tangentbordskrigare som söker utlopp för deras misslyckanden i livet. I artikeln verkar det ju som att Genborg trivs riktigt bra och är nöjd över sitt val. Ser dessutom ut att vara en fin lägenhet klubben lyckats ordna åt honom. Vari ligger problemet?
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer
Timrå IK har massvis med förbättringsområden, detta är knappast ett av dem. Så oerhört trött på tangentbordskrigare som söker utlopp för deras misslyckanden i livet. I artikeln verkar det ju som att Genborg trivs riktigt bra och är nöjd över sitt val. Ser dessutom ut att vara en fin lägenhet klubben lyckats ordna åt honom. Vari ligger problemet?