1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614994 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 2917059

Sv: Örebro HK - Timrå IK 2025-10-09
Hank: varför yttrar du dig då?

Vad vill du få ut av det?

Du tar dig tid att skriva men vill inte? Orkar inte?
Du får ju tycka på annat sätt än mig! Du får smäda mig och påstå att jag inte kan något om något det går bra med.

Jag kan ta det särskilt om du behöver det för att bli av med frustration efter en tråkig match av Timrå men förklara dig gärna. Det blir ju ganska tramsigt annars.

Du och Maktankan verkar ha jobbigt att läsa det jag skriver. Så jobbigt att ni inte kan hålla er från att skriva men något snack på hockeysnack vill ni inte ha…

Tråkigt men sånt är livet…

Sv: Silly Season 2026-27
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.

Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer