1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 615014 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 2917325

Sv: Apropå nånting...
Rico01: Hehe, jo en offensiv förstecenter är ju drömmen(den har ni aldrig hört. 😉)

Meen jag skulle ju kunna leva med en spetsig forward som kan bryta lite mönster med. 🤷

Sen tycker jag inte heller att spelare som Pääjärvi och Walli har kommit till sin rätt riktigt. Om det är spelsystem eller inte, som de behöver komma in i, det får väl tiden utvisa.

En sån som Eriksson behövs flyttas upp pronto i alla fall. För där har vi tappat en dimension som nämnts!

Svarskommentarer

Sv: Apropå nånting...
-Sputnik-: förvärv? Mäh varför då? Nubben har ju sagt att vi har en lyxposition med 13 forwards under kontrakt och om det ska in någon ”spets” så är det på backsidan.

Ironi för det fall fredagsgroggen redan tagits.

Sv: Silly Season 2026-27
Timrå-spelare draftad! William Sörbrand blir draftad av Chicago. I 7e rundan, precis som Zetterberg blev en gång. Ingen press bara, men William får gärna gå i Zätas fotspår och bli ungefär lika bra...