Cobbel: det är extremt viktigt att det är rätt personer i ledande ställning! Det finns inte utrymme för några misstag där! Men jag är positiv, tycker att klubben tar steg i rätt riktning hela tiden!
Tom Topp: Henrik Evertsson i Plastsjö är väl ett bra exempel på att det är viktigt med rätt folk på ledande positioner. Saik gör också mkt rätt år efter år. Ett dåligt år för dem är väl typ sluta 5a å sedan ut i kvarten... det är typ vårt bästa scenario på 20 år. Deras publiksiffror motiverar inte direkt att de skulle vara något topplag utan det handlar om att göra rätt saker kontinuerligt
Timrå-spelare draftad! William Sörbrand blir draftad av Chicago. I 7e rundan, precis som Zetterberg blev en gång. Ingen press bara, men William får gärna gå i Zätas fotspår och bli ungefär lika bra...