1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614961 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 2917797

Sv: Apropå nånting...
DenRöda: Ja blir nog en tuff historia. Malmö är ju ett starkt hemmalag och med stor förlusten mot Frölunda hemma sist så lär de ju vara rejält taggade och revanschsugna!

Men kan väl ändå inte bli en sån lam insats till som mot Örebro. Borde ju vara betydligt mer laddade och heta idag.💪

Vore kul om Wedin nu kunde få målskyttet att lossna samt att den minst sagt bleka Hartmann kunde börja visa lite...

Men lär väl bli att vi får lita på Dahlen och att Jacke studsar tillbaka vilket nog är ett måste för poäng. En trea vore otroligt skönt och därmed en skön hemresa för grabbarna 👍

Svarskommentarer

Sv: Apropå nånting...
Tror tyvärr på torsk i Malmö. Men inte omöjligt att junisarna rår på Luleå

Sv: Silly Season 2026-27
Pucken:
Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer