X-Län: Detta kommer aldrig hålla. Fyfan vad oinspirerad hockey vi spelar. Vi blir ju sönderåkta av lag som vi måste ha bakom om om vi vill spela play in.
Smörgåsen : Vi har material för en förstafemma och fyra fjärdefemmor. Precis som Olli efterfrågade, och precis vad börsen tillåter. Nu gäller för oss fans att utveckla vår förmåga till acceptans. Genomlid lidandet. Kämpa inte emot.
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer