Hur tänker man när man sätter Boyce utanför laget mot för dessa menlösa viljelösa spelare. I Bojjan har vi alltid en spelare som visar hjärta och som spelare kan ta exempel på. Tycker man begår ett jättemisstag med att sätta han utanför laget och att detta påverkar truppen mer än man tror. För allvarligt. Bidrar lilja westfäldt eller Mange eller levinsson mer? Förutom att va helt menlösa?
-Sputnik-: Fyra Timråspelare framför Malmös mål för att ta returen, men pucken landar på Hämdemarks blad. Det grinar illa nu, förutom att vi är rätt usla också, men tur förtjänar man väl….
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer