Heffners: Läran om TÅLAMOD ä viktigt!!! Ja tro att att dä komm lossna mä tin! Vi ä i början å spele funka Nada... Men vi ha en trygg målväktare å försvare ä bra!! Vi behöv få igång målskytte men dä komm...tro mä rabbusling!!! Låt dä rinna lätt ida 🥳🥳🥳 HALLELUJA 🙏🙏🙏
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
Ja tro att att dä komm lossna mä tin!
Vi ä i början å spele funka Nada...
Men vi ha en trygg målväktare å försvare ä bra!!
Vi behöv få igång målskytte men dä komm...tro mä rabbusling!!!
Låt dä rinna lätt ida 🥳🥳🥳
HALLELUJA 🙏🙏🙏