1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614963 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 2919123

Sv: Apropå nånting...
Smörgåsen : Ser att Lundmark var placerad i 4e kedjan i hans första AHL match igår. Lär bli en kort sejour där borta. Hoppas vi kan få se honom tillbaka nästa säsong. Hade ju varit dunder om vi kunde låna honom under tiden vi tappar Eriksson och Genborg till JVM, men vet inte riktigt hur reglerna ser ut med lån från AHL osv.

Svarskommentarer

Sv: Apropå nånting...
Smörgåsen :.Ja Lundmark ser man ju gärna i truppen igen..

Sv: Apropå nånting...
Det är bara Frölunda o FBK som släppt in färre mål än Timrå. Å andra sidan är det bara HV o FBK som gjort färre mål än Timrå. Men det är väl helt i sin ordning då vi har en ny tränare och offensiva krafter lämnat. Ser hellre att vi får ordning på ett bra försvarsspel/målvaktsspel för att sedan arbeta in offensive under säsongen.

Sv: Silly Season 2026-27
Pucken:
Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer