”Orsaken är att förundersökningen vuxit och dragit ut på tiden……..nya uppgifter som riktar udden mot Timrå IK”
”En planerad rättegång ställdes in”
Hur kan ni få detta till att ST snackar skit och smutskastar Timrå IK? ST styr inte svenska domstolar. Kommer det in nya uppgifter som dom anser vara relevanta och en rättegång ställs in. Då kan det inte vara hitte på från höften av ST.
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer