”Orsaken är att förundersökningen vuxit och dragit ut på tiden……..nya uppgifter som riktar udden mot Timrå IK”
”En planerad rättegång ställdes in”
Hur kan ni få detta till att ST snackar skit och smutskastar Timrå IK? ST styr inte svenska domstolar. Kommer det in nya uppgifter som dom anser vara relevanta och en rättegång ställs in. Då kan det inte vara hitte på från höften av ST.
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer