Gathlopp: Eftersom du har så passande bild och namn så kör jag reply på dig men vill prata om det faktum att Stridh lämnar Luleå och uppges ha tackat nej till att ta över som huvudtränare där.
Klar för Timrå nästa sässe eller är det månne Schweiz som lockar?
Gathlopp: Det är inte snyggt att förmedla citat från en individ som uppenbarligen står på ena sidan av konflikten så att det ser ut som fakta, det måste gå att göra annorlunda.
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer