Smörgåsen : Ok. Antar att han köttar på säsongen ut då, oavsett om dom skulle skicka ner honom i nått collage lag eller liknande. Hade väl varit skillnad om han satt på ett 2 års kontrakt.
Men man undrar ju ärligt om det är Jokinen som sålt in honom till Florida från första början..(Obs ironisk, men man är ju lika förvånad då som nu att han ens landade ett NHL kontrakt)
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer
Men man undrar ju ärligt om det är Jokinen som sålt in honom till Florida från första början..(Obs ironisk, men man är ju lika förvånad då som nu att han ens landade ett NHL kontrakt)