sargad: Du kan lägga till samtliga tränare som verkat i Västerås också. Där har du en klubb som konstant lever i skuggan av hur bra man var för trettiotalet år sedan men som hela tiden vägrat erkänna det.
Rip Kirby: när det gäller tränare så plockade Mora in Örebros J20 tränare och han fick nitton nya spelare! Jag tyckte Mora var klart mycket bättre än MoDo ikväll, förutom på målvaktssidan. Man måste beundra Mora som år efter år lyckas med små medel vara konkurrenskraftiga!
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer