Joslan00: ja alltså tempo har han aldrig haft men han är ju på försäsong i kroppen än så räknar med att han är mer lik sig själv framåt jul…
Han är lite för sen med att kolla upp och se vad som händer. Hamnar trångt till för lätt.
Det kommer bli bättre. Han vinner det mesta i duelspelet och han täcker mer skott än JJ så jag orkar vänta. Skulle vilja se han tacklas mer när chans ges med.
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer