1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 615007 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 2921005

Sv: Timrå IK - Skellefteå AIK 2025-10-16
Jäääävligt dyr andra period igen.

Vi är fullständigt underlägsna i spelet men löser det med det enda spelet vi gör bättre än dom.

Skyddar slottet och täcker skott.

36-15 i skottförsök till SAIK.
Timrå IK löser andra perioder med ett jävla nödrop… i tredje får dom iaf närmare till bytena.

Tror fan Saik rullade tre-fyra byten medan vi fick till ett i andra…

Så som hugg sa. Vi orkar inte alls när tempot går upp.

Vi kan inte skydda slottet och vara snabba på grillorna efter 1:30 i egen zon…

Nu kan dom byta i tredje iaf! Kanske Heiki kan få lite fart.

Svarskommentarer

Sv: Timrå IK - Skellefteå AIK 2025-10-16
Söderöver: satsade Saik allt på att avgöra i tredje? Man kan ju alltid hoppas. Hursomhelst så var det en jävla kämpa insats av Timrå! En period kvar!

Sv: Timrå IK - Skellefteå AIK 2025-10-16
Bara Didde som kan tacklas idag. Gäller o steppa upp i närkampsspelet.

Sv: Silly Season 2026-27
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.

Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer